Könsmyter




Enligt alla dessa myter så leder killarna hittils ;)


ºA


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

åh. kan du inte skicka originalet till mig?

2010-04-27 @ 08:31:12
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Nej det är ingen hit alls. Fick min första när jag gick i åttan tror jag. i Skolan. Trodde jag skulle dö ju. bluuuh. Men så länge man förstår att det inte varar för evigt och att det liksom inte dödar en brukar man kunna lugna andningen osv. Har ju kunna thindr aoch kontrollera det i många år, men blev överraskad häromdan. Nåväl. Det ska nog gå bra. Tror ovh hoppas på att det är bra kompetens inom mvc, psykologen och på förlossningen sedan som gör att man känner sig tryggare. Men en andningskurs hade nog inte suttit fel alltså.



Ja föräldrarträffarna tror jag är VÄLDIGT nyttiga för karlarna. Blir mer verkligt för dem, de "tvingas" att tänka på allt en timme och hitta frågor och funderingar som de säkerligen tänker på, men inte ventilerar. Jag vet iaf att jag känt mig lite ensam i graviditeten. Känns inte som om Björn har samma intresse för magen, böcker, kurser, mvc-tider osv osv. Klart at han bryr sig det vet jag. Men det är nog svårare för dem att hantera och greppa eftersom de inte "känner" ungen på samma sätt.



Haha jo det e klart. Ikväll ska jag ta mig i kragen och läsa på om FK och posta intyget också. Har du gjort det?

2010-04-28 @ 11:28:03
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0