Varför denna trötthet?

Vet att kroppen måste ladda inför förlossning o så, men detta är ju inte ens lite roligt.

Går o lägger mig samtidigt som M, vaknar runt 5 ggr per natt (ibland fler, ibland färre) o kissar. Somnar om direkt när jag lägger mig efter varje kisspaus. Går upp med honom vid 6.30 o äter frukost för då suger det i magen så jag tror jag ska dö.
Somnar om o vaknar nån gång för kisspaus. Men kliver inte upp fören 10.30ish. Det har inte hänt sen.. hmm tja innan vi skaffade Ozzy iaf. Sovmorron that it ;)

Igår behövde jag tom gå o lägga mig vid 14 snåret för jag höll på ramla ihop av trötthet. Sov 1½ timme. o somnade utan problem igårkväll.

Är det verkligen normalt att va så himla trött??
Dessutom har jag fått ökad hunger och nått fruktansvärt sug på godis!



Och en oro - hur f*n ska jag orka till BM på Fredag 8.30?! :O

Idag har jag iaf dammsugit o tagit hand om gårdagens disk och är nu precis hemkommen från en timmes promenix med Ozzy.
Nämnde jag att jag vill sova nu?


ºA




Kommentarer
Postat av: Dijana & Theodore

Tack:)

Theos mage har blivit bättre men det varierar lite från dag till dag. Det visar mig att det spelar roll vad jag äter så jag äter varken kål, lök eller jordgubbar för de tre är tydligen big no no:P. Så jo jag har testat det mesta och nu har tyvärr min mjölkproduktion sjunkit så nu får han ersättning någon gång om dagen.



Jag har faktiskt inte heller ångest över min randiga mage. Jag har trots allt gått upp 14 kg på 9 månader och sen tappat allt på 1 månad. + att han är helt klart värd det:).

Snart dags för dig!:) Är du nervös?Redo??

2010-08-04 @ 16:34:23
URL: http://mybabybump.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Har läst din blogg ett tag men aldrig kommenterat, kanske är dags nu =) Jag är några veckor efter dej (gick in i v.35 idag) men jag är precis lika trött som du beskriver... kan somna när som helst tror jag! Trots sovmorgon så kan man ta en vila på eftermiddagen men somna gott på kvällen... Sen att man är uppe o kissar flera ggr per natt borde ju inte påverka så mkt, det gör man ju praktiskt taget i sömnen. Det hör väll till helt enkelt! Lycka till med allt =) / Lina

2010-08-04 @ 19:09:48
URL: http://www.narvi2blir3.blogspot.com
Postat av: anouk - Gravid

Hahaha jadu det är en konstig trötthet man upplever men du vet ju iaf att jag e likadan.



jag sover också bättre på dagen. Det e precis som man vaknat´r till liv o piggnar till vid 22tiden och sen e jag som mest aktiv fram till ett-två typ.



Jag glömmer bort att äta har jag märkt... mat alltså. Eftersom man sover så mkt och inte alls har något som liknar regelbundna tider blir det så knasigt. jag kommer på mig gå o småäta vid femtiden på kvällen och då har jag bara ätit frukost vid fem på morgonen typ. INte normalt eller bra. men du Jag e likadan med godis. och sötsaker... Glassuget har dock släppt? haha..

Men coca cola! Den senaste veckan har jag cravat en burk om dan! E det hemskt? jag dricker ju inget kaffe allls... kliar mig i huvudet

2010-08-04 @ 22:02:50
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0