Ozzy firar såklart också nyår ;)

img_3251 (MMS)

Ozzy firar såklart också nyår ;)


Kommentarer
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

men då var det väl en bra julklapp från lillprinsen o låta sin mamma sova längre än 2 tim i sträck :) vart fixade ni era dopkort?

2011-01-03 @ 15:16:43
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

sv: Fast Nää Anna. Jag ÄR verkligen inte smal. Jag må vara proportionerlig men verkligen inte smal. Du får inte tro det för då kommer du inte känna igen mig när vi ses! haha



Mina egospegelbilder ljuger och lurar ögat... jag är 185 cm lång -glöm inte det. Jag är STOR. Jag kommer ihåg när jag var på Halloween förra året då en snubbe kom fram till mig helt häpen hundra ggr om " Vad stoor du är!" "Men jag kan inte släppa hur stor du är. Du är verkligen en stor kvinna. INte tjock.... men... stor." Hahaha.



Jag bär stl 44 på överkropp och 48 nertill, så du kan vara lugn;)

2011-01-03 @ 22:58:32
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Men min sambo kan inte bara ta ut föräldradagar sådär från jobbet utan det måste anmälas 2 veckor innan. Dessutom vill vi inte behöva ta av föräldradagarna när vi är sjuka utan man

Vill ju vabba så man inte går miste om dagarna i onödan!

2011-01-04 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0