Olustig dag

Idag har Pyret varit allt annat än snäll mot sin mamma..  Det har buffats nå ofattbart HELA dan. Jag har tom mått illa stundtals för det gjort ont i typ överallt...? (mage, revben, muff, rygg och ilat i halsen??)

Googlade lite o tror att han håller på fixerar sig alt trycker på nerver.
As we speak håller ovannämda herre fortfarande på med akrobatiska konster och formar magen i alla möjliga konstiga formationer. och igen - illamående o svettningar kombinerat med ilningar i halsen.. wtf!?


Blev helt ärligt lite "orolig" tidigare idag att det va förlossning på G, eftersom jag hade nån olustig känsla i hela kroppen o mådde liksom... konstigt bara. Som jag aldrig känt förut. men det försvann ju ett tag o har kommit o gått sen 12tiden.

Får se vad morrondagen bjuder på - inviga tvättstugan med svärmor iaf..


ºA




Kommentarer
Postat av: elin

Told you so, han var glad över att höra mig och ville se vad jag var för någon prick :)

2010-07-07 @ 09:56:31
URL: http://xzenasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0