Bilderna från i lördags

Är från våran årliga grillfest med jobbet. Därav det lyxiga köttet och syndandet med 2 munnar champagne ;) (så inget firande att jag numer är hemma om dagarna)

Tog en heldag i Stockholm så vi även hann träffa finaste Lovisa, som redan blivit 1½ månad! och hennes lika vackra mamma. Tyvärr va pappan i huset inte hemma, men det tar vi en annan gång.

Är riktigt skönt att se Ozzy med bebisar - han förstår verkligen att det är nått litet och ömtåligt som man måste vara förstiktig med ♥

Fick även övningsköra lite med deras vagn när vi tog en promenad.

Om jag längtar lite extra efter Pyret nu? neeeeeeeejdå inte ett dugg........



ºA

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha, nej men det är ju liksom inte samma sak att gå upp i vikt när man är gravid. Hade man gått upp 14 kilo utan anledning hade det ju varit värre ;)



Hur har ni det med namn? Jag tycker det är såå svårt! Innan jag blev gravid fanns det ju tusentals namn man tyckte var fina, nu känner man sig superkräsen och tycker inte alls om de namn man gjorde innan, hahaha =)

2010-06-15 @ 18:16:20
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0