Havandeskapspenning beviljad

Så jag jobbar bara denna vecka.

Ska bli skönt att slippa känna sig ivägen på jobbet, och ha dåligt samvete för grabbarna får göra så mkt som jag inte orkar.

Skönt att slippa pressen att va en duktig tjej o pinna på i korridorerna med min vagn, och desutom lyfta på tok för tunga kartonger o dyl så jag får ont - men inte vågar säga nått..

Skönt också att slippa det eviga pendlandet.

Skönt att få va hemma med Ozzy o Pyret o boa in mig i nya lägenheten.

MEN

Jag är så orolig att jag kommer klättra på väggarna.. Jag orkar ju inte rensa ogräs/gräva bort jord o buskar. Dammsuga går ju bra - förutom under sängen o soffan..

Orolig att känna mig obrukbar, jag som alltid har jobbat.. (och har den där duktighetspressen)


Men allt som allt ska det bli skönt - o då tror jag även att det blir bra i slutändan =)
och så hoppas vi att jag blir en lite trevligare sambo när jag inte är stressad o har ont jämt efter jobbet ;)


º
A




Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!



Ta hand om dig :) kram!

2010-06-07 @ 20:05:32
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

Vet precis hur du känner dig känner lika dant att det ska bli riktigt skönt att vara hemma men man vet ju att man kommer klättra på väggarna man får se till och ha lite små projekt som inte allt för ansträngande :)

Du och jag får boka in så vi kan ha lite qualitiy time bara du och jag :) miss ju frugan

2010-06-07 @ 21:20:09
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se
Postat av: almabeatrice

Det kommer bli så bra så bra gumman! :D ♥

2010-06-08 @ 07:51:38
URL: http://almabeatrice.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Det kommer gå bra. Se det som ett ypperligt tillfälle att hinna städa bestickslådan, rensa i alla skräpgömmor (om ni nu hunnit få ngr sådana. haha),lägga in alla foton i album osv. Sånt som man ALDRIG kommer ha tid till sen.



Eller så försöker du bara njuta. Sova ut, äta vad du vill, pyssla om dina fötter och naglar, hy, hår whatever;)

2010-06-08 @ 09:04:38
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Nää fy Fk är ingen höjdare alls. Jag tror faktiskt jag ska göra som headtrips o försöka få ett privat möte så man kan fråga av sig liksom.



Ja vi vill nog också göra "bort" faderskapsintyget. DFet innebär ju fatiskt en hel del rättsliga rättigheter för pappan om det nu skule hända ngt under förlossningen också tvi tvi

2010-06-11 @ 10:47:44
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0