Spola framåt eller pausa?

Jag kan som inte riktigt bestämma mig för om jag vill att tiden ska gå lika fort som den gjort hela graviditeten, eller om jag vill att tiden ska stå stilla.

FFW:
+ Jag vill självklart träffa vårat älskade barn, bli mamma på riktigt liksom.
- I den här takten hinner jag ju inte ordna allt som jag vill ska va fixat innan han kommer!

PAUS:
+ Det är så ofattbart mysigt att få ha honom i magen och skydda honom mot allt ont. och ha lite ensamrätt på honom.
- Jag vill ju knosa med honom på riktigt! (blir extra sugen nu när "alla" pluppar ut sina små..)


ºA


Kommentarer
Postat av: almabeatrice

VILL att PYRET ska komma UT men inte förens han är färdig bakad ;)



Puuuuuuss

2010-06-04 @ 21:08:05
URL: http://almabeatrice.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Ja det har verkligen sina för och nackdelar att vara gravid. Jag är dock tacksam att man har 9 månader på sig att smälta hela grejen liksom. :)

2010-06-05 @ 00:39:42
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Hej Anna;D Hur har din helg varit? =) Jag ahr haft det underbart i solen. E brunbränd till tåspetsarna nu;)



Vet inte riktigt vilka kommentarer jag svarat på?=/ sry... Men vi körde iaf förbi där vi köpt bilbarnstolen i helgen. Frågade var alla grejor var. Pappan hade ingen aning? eeeh. Men tog Björns nr och skulle höra av sig om han hittade dem. jaha. tack?

Äh. vårt eget fel ju. vi köpte ju griseni säcke3n liksom. men men



Fan vad häftigt att din kompis blivit maamma:D har ni fått träffa den lille? Du had eju inga kompisar som var gravida sa du ju? haha



Jag tycker att dina 28:or räknas som stora i detta fall;) (Aldrig annars.) haha

2010-06-07 @ 10:41:10
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0