2010-01-13 @ 10:56:58

Barnmorskebesök nr2

Idag hade jag första träffen med nya barnmorskan, som var supermysig och trevlig, lugn och sansad och personlig. Men bäst av allt - hon går inte i pension i mars ;)

Pratade lite allmänt om grav, kollade beräknad förlossning och vilken vecka jag är i (dvs allt jag redan vet haha).
Gått upp 2kg sen första besöket 9 dec =( fast känns som mer, så det var ju en postitiv överaskning på nått sätt ändå..

Bokade tid för RUL - 8 mars 13.00, känns som en evighet dit haha.

Upp på lab för blodprov och kissprov. Sköterskan som tog mitt blodprov va den sämsta nånsin. Jag höll på svimma o hon försökte inte ens få mig på andra tankar, så den andra sköterskan fick komma o säga åt mig att sätta mig på golvet, EH?
Fast hon va bra på att hitta blodet iaf ;)

Ner på station för att åka till jobbet med 9.53 tåget. MKT folk, märkligt mkt folk. 9.00 tåget är försenat till 9.51, 9.53 tåget inställt. Tiden ändras till 9.59, 10.02, 10.04, sen försvinner tåget helt. INSTÄLLT det med.. Bussar ersätter - eh nej tack jag åker hem haha.

°A


Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: anouk - Gravid

Åååh detsamma:D SOM jag har letat:) hihi.



fostertexten är från familjeliv- då när man reggar sin graviditet så kan man följa utevklingen där. Sen har jag plockat ihop lite från internet. Bilden är framgooglad på "V. 11" bara. :)



Visst ÄR det spännande? hihi



2010-01-13 @ 15:01:24

URL: http://anouk.blogg.se/

Postat av:

Spännande att följa upp bebis :) Ännu mer spännande i Mars :) yea

Kunde det inte varit 10:e Mars ;)



Usch nu åker jag till jobbet igen...Eller inte mitt jobb, men på kursen.



PS jag vill oxå fika ju!



Puss o KRAM



2010-01-14 @ 05:21:32

2010-03-11 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0