2010-01-13 @ 17:57:06

Fika

Åkte ner på stan igen (gäller att utnyttja månadskortet ;) ) och tog en långfika med Becca - riktigt mysigt.
Åt GOOOD Lasagne och såklart  morotskaka :D varm choklad för att skölja ner, men den va odrickbar - så himla stark kakaosmak. men drack desto mer vatten istället =)

Drog av plåstret efter blodprovet och ett fint litet blåmärke tittade fram - inte fått nått mer en pyttelite blått precis vid hålet dom andra 2ggr jag tagit blodprov, bleh!

När jag kom hem mysade jag lite med M i soffan innan han sa att han vill ha såndär god paj igen, så det ska jag göra nu :P
Jag som tyckte den blev heeelt misslyckad sist - killar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: anouk - Gravid

Hihi. så du är i V. 10 då typ? Jag har BF 4 Augusti:) Så vi e verkligen nära. hihi. Har du ngr biverkningar? Jag har som sagt redan börjat gå som en anka. Känns lagom kul. haha. Måste ha o göra med att bäckenet korrigerar sig va?



Ja, det var ju en liten bit:( Synd...



2010-01-13 @ 21:59:19

URL: http://anouk.blogg.se/

Postat av: anouk - Gravid

Ja väldigt konstigt. Mmmm magen ser ut som om jag e i femte mån. haha.



Usch det lät lagom kul det där=/ Men brösten känner jag igen. Kan knappt gå utan BH. haha. Jag lägger till dig på bloglovin;) (Mkt bättre. hihi)



2010-01-14 @ 07:29:01

URL: http://anouk.blogg.se/

2010-03-11 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0