2010-02-27 @ 17:38:14

Busy busy...


Igår vann vi budgivningen på våran drömlägenhet! Eller ja vi var dom enda intresserade haha.
Så nu har vi en HEL del att göra här hemma för att få ut den för visning.
Flyttar 1a april!!

Så kommer ha lite annat för mig ett tag framöver som ni kanske förstår ;)
Och efter flytten kommer vi ha en hel del att göra i nya lägenheten. Typ alla tapeter måste bytas haha.
Ska skriva kontrakt på månda - så håll tummarna att ingen kommer i helgen o visar intresse!

Skaffat mig ännu en bebisräknare - kul att jämföra om dom ser olika ut eller sådär.
Den här nya från If pratar dessutom lite och berätter hur jag mår(hur vet den det?? :P) och hur bebisen är utvecklad.

Känns konstigt att läsa här o var att Pyret är ca 16cm! Inte konstigt att jag blivit rund haha ♥

ºA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0