2010-03-08 @ 14:47:51

Älskade lilla Pyret!!


Nu är vi hemma igen, jag är helt gråtfärdig - Pyret är världens finaste lilla skrutt!  ♥
perfekt näsa!! (jag har en liten fetish för näsor hehe)
Blev inte flyttade en endaste dag! :O (Så 11 Augusti står kvar)
Pyret gillar visst att vara punktlig haha. (det lär jag få äta upp när jag går över tiden ;) )

H*n ville dock inte visa könet.. Hon tittade men det va för suddigt o sen satte den sig på rumpan o då var det kört HAHA.
MEN vi fick se vårat mirakel som vi skapat. Och ingen mops i sikte! ;D

Köpte 5 kort på våran lilla älskling, ska fota senare och lägga upp här, nu ska vi iväg till veterinären och avliva skruttig hamster =(

ºA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0