Ett litet livstecken


Jag har inte gått o dött (även om det kanske just nu vore bekvämare ;) )

Jag har "bara" åkt på nån magbaskiluss som fick mig att vrida ut o in på mig själv en gång i timmen mellan 20 - ca 04 inatt.
En aning mör och öm i kroppen så orkar inte riktigt sitta här..

Jag har iaf världens bästa sambo ♥
Han gick upp vid 8 när affärerna öppnade och handlade massa bra-för-magen-grejjer till mig, sprungit in med dricka och frukt o knäckebröd om vart annat o i princip tvingat mig att äta o dricka.

Igår var han så söt så han fick mig att gråta (jaja hormoner och utmatthet också då..)
När jag kom tillbaka till sängen en utav alla 10 ggr, så klappade han på magen o sa "jag älskar dig" jag hann inte ens svara fören han la till "och dig med Pyret"

Nämnde jag att han är världens bästa?



ºA


Kommentarer
Postat av: almabeatrice

Gumman då :( (hopps du inte smittar;)



KRAMISBANANIS I MILJONER ♥

2010-03-21 @ 15:41:26
URL: http://almabeatrice.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

hehe ja det där blåmärket är,

lite svårt att missa ;p haha



Okej då har vi juh Bf ganska nära endå :)

Själv hade vi 15 Juli ifrån början,

men blev sedan flyttade till 27 Juli,

efter två Ultraljud :p



Hehe våran sa att hon chansade på flicka,

men att hon inte kunde säga till 100%,

för det får dom inte ;)



Haft en bra helg i övrigt?

Ser att du vart sjuk ? :S



Kram

2010-03-21 @ 18:28:24
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Sabina

naaaaw. gu så gulligt. Var får man tag på sånna killar Anna? <3 ;)



Hoppas du mår bättre nu!

2010-03-21 @ 20:41:00
URL: http://sabinademhern.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Ååååh vad gulligt. tår i ögonvrån



Förlåt för att jag inte svarat. även om du kanske inte varit i skick o läsa ändå. tyka sybd om Bättre nu?



nuu hänge rjag med vad du skrev om LD och mig o mor. Inte lätt o fatta över skrift:P

Ja det där med farmor e knivigt. Speciellt när du har henne så nära?! =/ Iofs bor min mor ett stenkast bort, men tror hon har v ett att hålla sig borta osv. Kan ju prata om allt så bara säga till henne om h on skulle bli för närgången. Men farmor känner man ju inte så väl sedan innan heller. Tror nog hon kan vilja lite för mkt kanske. Och av vad jag hör var hon inte världens bästa småbarnsförälder heller. :/ haha Ja nog tror jag din mor kommer

förbi oftare ska du se.



Nu har vi faktiskt enats om två tjejnamn (kors i taket!) DET GÅR FRAMÅT. HIHI. (oj capslock.) men pojknamn är svårt minsann...

2010-03-22 @ 08:49:41
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Min vårjacka e förressten second hand. Alldeles för kort i armarna men snygg. Och dragkedjan går bara upp på magen så när den växer kan den sticka ut underifrån. haha

M;en det e svårt med vårkläder. tycker inte man brukar beh. vårjkackor då det går från vinter till sommar direkt. haha. Detta året fick vi verkligen ordentlig vår:D

2010-03-22 @ 08:52:54
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Lina

vad gulligt av honom :) mysigt att bli lite ompysslad ibland :)

2010-03-26 @ 11:38:14
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0