Fest igår

Igår va vi på fest hos E&P, riktigt trevligt! Supergod mat och ruggigt fräsh sallad bjöds det på.

Ju längre kvällen gick desto mer alkohol konsumerades av dom som inte var gravida, och därmed höjdes ljudnivån drastiskt. Jag delade min flaska alkohol"fria" vin med preggo-kollegan (varför är i princip all alkoholfri dricka på bolaget 0.5%?? Visst, det är i princip noll men ändå... Jag tycker att det känns mer festligt att få korka upp en flaska bubbel, jämfört med att öppna en flaska läsk liksom.)

Kände att jag inte riktigt hängde med i svängarna o hur huvudet blev tyngre o tyngre. Som tur var har jag bästa sambon som uppmärksammade det trots sen egen dimma ;)
Så åkte hem rätt tidigt - typ 23.30ish.

På lördag är det på´t igen ba! Då fyller Danne 30 :D
och då kanske vi ska försöka få till ett kort på mig o M? ;)


ºA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0