Hemma från BM

Blidde en picnic imellan, som ni kanske sett ;)

Allt va bra med både mig o Pyret, hans hjärtslag låg på 142, mitt blodtryck133/73 (lite högre än tidigare ggr, men så gick vi en rask promenad på 40min innan jag åkte dit och inte alls nå högt eller så egentligen)
SF 26 (ökat 5cm sen förra besöket för 4veckor sen)
Och vikten då? den som jag oroat mig för såå..
Ytterligare 1,5kg till potten - totalt 7,5kg ökning sen inskrivningen i v5.
Läste på nån sida att "normalt" har man gått upp 8-11 i v29. Så ingen fara på taket där heller.
Mor min gick upp TVÅ kilo med storebror. Efter förlossningen hade hon gått ner 10kg från sin inskrivningsvikt. Lucky SOB ;)

Mitt järnvärde var toppen förra gången också, och nyfiken o kontrollfreak som man är frågade jag hur bra?
136 i v9, 133 i v24. och man ska inte ligga under 117-120 typ. Så det finns ju lite marginal där.

Blodprovet gick toppen - inge yrsel ens.
Hejja nya labpersonalen - ni är fantastiska!! ♥ 

Så kort o gott är allt som det ska och det känns superbra att få det bekräftat =)

Nästa besök om 3veckor - 14juni


ºA


Kommentarer
Postat av: Jenna

Men, mögelost är ju jättegott!!! :D



Härligt att allt såg bra ut hos bm! Vi ska dit på onsdag, haha ska bli kul att se med sf-måttet. Sist när jag var där i v.24 var det på 28 cm ! x) Bm frågade flera gånger om dom kollat ordentligt så det inte var två, haha.

2010-05-24 @ 19:13:45
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Oj vad härligt:D Mitt järn låg på 105 sist=/



Inte alls mkt du gått upp ju. Skönt:D

2010-05-24 @ 19:19:23
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

Skönt att allt hade gått bra plus att du slipper äta järntabletter :) det är ju inte så mkt du har gått upp heller det är ju bra det :)

2010-05-24 @ 20:16:32
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se
Postat av: carolina

då har ju du gått upp helt normakt! jag har gått upp 7 kg nu, jag är ju två veckor efter dig ;)



jaa, jag är från västerås, du med? :)

2010-05-25 @ 12:34:47
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Jag har också varit skeptisk till att köpa beggad bilbarnstol. men vad tusan.. den var 6 mnd gammal och jag tror inte man med samvete skulle kunna sälja en stol som varit med i en krock. väl? haha



Ja det har varit tungt för oss ett tag nu. Men denna gången är det inte oss det är synd om. Jag vill inte gå in på vad som hänt, men ibland är livet allt bra orättvist bara.



Visst är det lite tid kvar nu?? Jag komemr håg när man var typ i vecka tolv ch snubblade in på en blogg vars innehavare var i vecka 30- jag tyckte det var sååå långt bort att jag inte ens ville läsa om det. och här e man nu liksom. Galet.



Ja, lagt ut lilla bettan på blocket nu. hoppas vi blir av med henne snabbt. Blir nog en volvo v40 för oss. :)



Minns inte mitt järnvärde fr första början.. 120 nåt kanske?



Fy f***n vad less jag är på o jobba nu A! :( Jag viill inget meeer. suck. Drygt. och jag har inget att klaga på eg. du har det hundra ggr värre. Men fyy. 5,5 vecka kvar till semestern. Jag är less och oinspirerad som bloody tusan nu

2010-05-25 @ 14:58:36
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Emmasusanna

ååååh äntligen är jag här igen :)

2010-05-25 @ 23:38:24
URL: http://emmasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0