En tur på stan

Va på stan igår o fikade med Emma, Frida och lilla Ella :) Tog en jättegod "Mississippi" (chokladtårtemoj med nå kolasåsaktigt på) och megasuperdupergod cappuccino after eight!
Glömde självklart att fota eftersom jag hade en hungrig liten herre som även han fikade ;)

Efteråt tog Emma o jag en shoppingrunda (Milo hade inte mkt att säga till om eftersom han sov i vagnen hehe) Jag skulle BARA hitta en overall till lillen;

 

Till mitt försvar så behöööövdes allt jag köpte! Vår fula blåa dörr måste piffas med en krans, jag behövde nått nytt o fint till dopet (Tack Becca för presentkortet!) Milo behövde nått fint till dopet - dvs body med slips hehe! Hans jeans kom dock inte med på bild.. Han behövde även strumpor o dreggellappar!

M o jag behövde varsin ny termokopp då han lyckades ha sönder min gamla och fick nu en egen så han kan låta bli min i fortsättningen ;)

Och så köpte vi en "skicka vidare" body på PoP för hela 25:- ajuste, tightsen därifrån kom inte heller med på bild haha. Dock i storlek 80 så dom blir väl bra i vår kanske?

Hittade tillslut en overall (tack Emma för tålamodet!!) även om jag helst hade velat ha en från Villervalla.. Jag drog till med 74 i den eftersom han har 62/68 nu. Men satan i gatan va enorm den blev.. Får byta till 68! Och riskera att få köpa en till..


ºA


 


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

"skicka vidare" body??? vad e det för kul?=)



fiin den med slipsen!:)

2010-11-03 @ 08:50:29
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

Myaigt :) vilka fina saker du har köpt :) det är han värd lill killen :)

2010-11-03 @ 17:02:11
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0