Easytone

När jag fyllde år i oktober fick jag en trevlig summa pengar och tänkte att nu när jag har ett antal kilo att gå ner och hösten säkerligen skulle bjuda på en hel del regn, kan jag ju göra 2 flugor på smällen och kombinera walkingskor med goretex och investerade i ett par "Reebook EasyTone" med goretex!



                        1399:-......

Dom är jättesköna och otroligt mjuka för att vara goretex. Kändes lite konstigt och vingligt första stegen och även ibland när Ozzy drar åt sidan. Men annars känns det hyfsat normalt att gå ;)
Redan efter första vanliga promenaden (ca 20min) kände jag att jag använde musklerna lite mer än vanligt och får som träningsvärk fast mildare efter en långpromenad.

Så nu jäklar ska jag också få sådär tight ass som hon på reklamen har HAHA!




Kommentarer
Postat av: Lina

Vi vill se bildbevis på det där tighta asset sen! ;P

2011-02-01 @ 20:21:46
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0