Nyårsafton

Vi firade tillsammans med mina svärföräldrar hemma hos dom. Mysigt och prestationslöst.


svärfar eldade så vi fick öppna altandörrn haha!


Hummer till förrätt (precis som resten av sverige..) och heta räkor.
Fondue till huudrätt och pannacotta till efterrätt. MUMS


min premiär-fondue



ett stycke mindre nöjd utspökad hund



nyårsfin älskling


Vid 23 tiden gick vi hem till oss för att fira tolvslaget och för att Milo skulle kunna sova (jo tjena)
Tittade på konserten och njöt av Sarah Dawn Finers Kärleksvisan. Finaste låten på länge - lär spelas på måååånga bröllop ;)



lilla familjen ♥


Milo mumsade tutte på tolvslaget, illa planerat från min sida.. Så vi stannade logiskt nog inne tills det värsta smälleriet var över, tillsammans med en pipande Ozzy som ju också ville gå ut till dom andra!

När han ätit färdigt gick vi också ut och tittade på raketer och våra fina thailand-ballonger.

Ozzy va precis som förra året, helt oberörd och va mest glad över att få va ute med alla samtidigt. Även Milo va cool o tittade på himlen och ballongerna och flinade åt oss.



thailand-ballongerna skickas iväg

Vi skålade i skumpa och kramades lite och svärföräldrarna gick hem till sitt vid 1snåret.
Milo? han va vaken till 2...
sova är överskattat från den lille herrn!

 

 


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

åh vad fina ni var:D



HUMMER?! Har jag då aldrig ätit! haha

2011-02-04 @ 14:23:23
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0