Babysim 1 avklarat

Förra söndagen hade Milo sin sista gång på Babysim1 och här är lite av vad han lärt sig hittills ;)



pim pim



dyk


Både Milo och jag har haft superkul tillsammans i vattnet, även om han tycker att ALLT annat är mer intressant än mig när vi är o plaskar haha.

Vi har tagit med oss en till vuxen varje gång, vilket har varit otroligt skönt! Lite hjälp i duschen och vattnet är ju aldrig fel =) (och skjutsen dit - guld värt!! ♥ )
Pappa, farmor, gudmor Emma och "tant" Becca har alla haft lika roligt som mig o Mille, fast pappa o farmor tycker att det är lite läskigt när Milo dyker hehe

Igår började fortsättningskursen med helt nyutbildad instruktör - skitkul! =)
8ggr även den, och nästa vecka hörde jag nått om rutschkana!




 


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Åh vad roligt:) Jag tror faktiskt inte vi kommer gå fortsättningne. Tycker det är ALLDELES för dyrt=/ Tror hellre vi går o badar själv på helgerna istället. Då kan ju karln följa också....



Denna kursen känns bra så man introducerar vattnet på ett bra sätt under uppsikt liksom, men tycker nog inte det är värt det sen=/

2011-01-17 @ 21:34:09
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0