Dagen

Efter ännu en natt from hell, skulle jag åka ner på stan lagom till lunch med planer på att ha en mysig stund med Milo innan nagelfixet.
Han somnade som vanligt på promenaden med Ozzy innan, och jag hann sminka mig i lugn o ro - lyx!
Sov hela vägen ner på stan.
Sov hela lunchen och vaknade precis innan min nageltid och hans kalitetstid med Becca. Tack då. HAHA.
Iof ruggigt mysigt att få äta lunch ifred och titta på folk!

Becca gick iväg med Milo och jag fick njuta av min egentid hos Ulrika och få naglarna fixade. Underbart!
Tog bort allt gammalt material och även tipparna så nu är det förstärkt på min egen nagel med fransk manikyr.

När Becca kom tillbaka med min guldklimp hade hon med sig en gudomlig latte och en cupcake till mig ♥
Milo spexade som vanligt och charmade alla i salongen. älskade tokunge

Milo och jag fick även varsin present! Jag fick supersköna tofflor och Mille fick en bok - PYRET och Piff.
Får rysningar i hela kroppen när jag tänker på Pyret, tänk att det var just Milo. Fortfarande helt overkligt att han faktiskt bott i mig och nu är här hos oss.
Svammel svammel ;)

M insisterade på pizza eftersom båda är zombies idag..
En kvällspromenad med Ozzy för att få Milo att somna - jag gav upp efter 30min i sängen..
Och nu ska jag gå o lägga mig och håller tummarna för en bättre natt. 

Imorn blir det kalas för min bästa ♥

gonatt y'all


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

men oJ vad du börjat blogga! gilla gilla



SKitsnygga naglar!

2011-03-05 @ 00:38:37
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0