Premiärbad

Idag invigdes farmor o farfars badkar av mig och Milo.
Riktigt mysigt att få bada tillsammans utan att behöva hålla i honom. Dessutom var han lite mer intresserad av mig jämfört med i bassängen ;)

Han plaskade och lekte med sina saker om vartannat, i kombo med att försöka dyka/kasta sig på rygg. Farfar sa flera ggr att han måste köpa en halkmatta till badkaret så han inte halkar omkring haha. Tror dock inte det kommer hjälpa så mkt eftersom han spänner rumpa och ben så han liksom välter mer än halkar. Illbatting! ♥
Känns som nått vi defenitivt kommer göra om!

Nu ska jag hoppa i säng när kotten äntligen verkar ha somnat för natten.. Håller tummarna för en bättre natt än förra - en natt from HELL. stök, bök, gråt och äta istället för sömn.

Imorn väntar nagelfix och Becca-dejt =)






Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra barn

Halloj! Jag tänkte mest bara tala om att jag är på G igen, med tävlingar i bloggen. Några ligger ute, några ska ut under helgen. Kanske läge att titta in? ;) Hoppas det inte gör nåt att jag smyger in ett sånt här inlägg, annars är det ju bara att ta bort och ignorera. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

Kram Annika

2011-03-04 @ 12:02:34
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0