Förlossningsväskan

Jag är en sån människa som, oavsett vart jag ska, alltid packar ner för mkt saker. Säkert även denna gång. Men hellre för mkt som jag inte använder, än att gå o va irriterad på att jag hade velat ha det o det ;)
Vet att man får blöjor o sånt på BB, men ifall man måste stanna på vägen hem o byta är det bra att ha hehe.

Iaf; i min förlossningsväska finns :   (eller ska packas ner när det är dags att åka in)

Till mig/oss

Förlossningsbrev

Journal

Leg

Plånböcker

Kamera

Mobiler +laddare

Tandborste +tandkräm

Hårborste

Hudkräm

Repairsalva

Bröstvårtssalva

Schampoo

Balsam

Tofs

Hårspännen

Diadem +hårband
Tofflor

Drickor

Godis

Frukt

Toapapper

Amningsinlägg

Amningsbh

Amingslinnen

Bindor

Trosor

Strumpor

Tjocka strumpor

Mjukisbyxor

Morgonrock

Katrinplommon

Linfrön

Korsordstidning

Penna +block

Deo

Smink

Vattenflaska

 

Till Pyret

Bodys

Byxor

Strumpor

Mössor

Blöjor

Tvättlappar

Napp

Nappflaska

Snuttefilt

Speldosan

Filt

Bilstol (eh ja den sitter ju i bilen men iaf)

 

Till Markus

Snus

Kallingar

Strumpor

Tshirts

Tandborste

 

 ºA

 


Kommentarer
Postat av: Tova

Åh wow, jag hade typ med mig 3 saker i BB-väskan... haha :)



Och wow nr 2 - stort GRATTIS till er söta son! Hoppas ni alla mår bra, och att förlossningen inte gick lika snabbt som min iaf, hehe...

kramar

2010-08-12 @ 16:07:06
URL: http://trasslet.se
Postat av: Sabina

Nyfiken som jag är (och okunnig inom ämnet) måste jag fråga vad som menas med förlossningsbrev? Är det något man lämnar in när man kommer in till BB precis när det är dags? (svara gärna på mejlen)



STORT GRATTIS till er Milo! <3



kramiiiisar

2010-08-16 @ 22:21:47
URL: http://sabinashamstrar.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0