Blivande storebror


Fick låna pappas keps ;)


ºA


Kommentarer
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

sötaste :)

2010-07-12 @ 21:44:17
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se
Postat av: nathalie - gravid vecka 37

Haha nej verkligen inte :P

Har druckit hallonblads te sen i fredags :P

Tackk så mycket :) Ja hon kommer iallafall under denna vecka :D hon har bråttom ut :P



aha :) kanske du får tidigare endå^^

2010-07-12 @ 21:56:31
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Så länge det bara är navelpluppen på ungen du tycker e äcklig ska det nog gå bra:)



Ja mkt IKEA nu. mkt pill, målandes och skruvandes. Karln boar värre än jag. Nr han kommer hemfrån obbet springer han o fixar tills det e dags o lägga sig, gullot. Visste inte att ikea hade amningskudde?

Jag vill ju ha min svindyra formfix, men ser mörkt ut. Jag fyller dock år snart (2/8)...Kanske man ska önska sig en tills dess?



Vi såg "För kärleken" eller vad den nu hette. Karln var ju skyldig mig en sen wolfman (haha9 så jag drog med honom på denna. Den var dock fruktansvärt ledsam och deprimerande. Men jag älskar Tuva Novotny. Hon e guld.



Hahaha undrar om orange e en färg som attraherar preggosar? Karlnskrattade åt mig när jag kom med kameran iorange. Han sa jagfått dille på det utan att tänka på det. När vi letade bil ville jag gärna ha en v40 som var orange-tyckte den var svinsnygg. Blivit en del inredningsgrejer i orange och även kläder. konstigt det där.



Nej det var lugnt med bilen. Den vaggade litegrann. Vi trodde det värsta och förberedde oss på 2000.- och ev högre för att få fixat. Visade sig bara vara ett däck som var dåligt. Så gick på en femtilapp o få det bytt till ett annat som vi redan hade. Gott;)



Sötste vove btw. hihi



Nu e det fasiken nära alltså. imorgon har jag 1 mnd t bf. gaalet

2010-07-13 @ 01:07:50
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: carolina

HAHHAHA! ;) nu fick jag mig ett gott skratt, tackar :D

2010-07-13 @ 09:27:53
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hihi. Vilken snygging han är ;-)



Jag är faktiskt nästan aldrig inne på msn nu förtiden. Sommaren lockar med annat än att sitta vid datorn ;-)



Härligt att höra att allt är väl! Jag själv mår fin fint =D



Jag har ju körkort nu, så när lille pyret tittat ut kommer jag gärna upp o hälsar på er!



Stor kram till er <3

2010-07-13 @ 10:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0