2010-03-10 @ 23:03:47

Mina bästaste ♥

Idag fyller bästa Emma år - GRATTIS igen!! Du är SÅ värd din underbara resa!!

Trots att det är hennes dag, fick jag och Pyret en helt underbar (eller snarare TVÅ) överaskning!
Först fick jag ett paket, som innehöll en SUPERFIN kalender - som jag redan nu avgudar! (misstänker att jag kommer bli så beroende att jag kommer göra en sån varje år haha)
Ljusgul med texten Anna ♥ Pyret
Inuti var det en bloggadress som jag aldrig sett förut - MIN NYA FINA BLOGG!!!

Fick tjuvkika på den och även den avgudar jag! Lite småpill på designen kvar, på min dator syns knappt texten, men det är ett mindre bekymmer - för jag har fått en alldeles egen personlig design!! :D
Ljusgul råkar vara min favoritfärg just nu, och den är som sagt skapad åt mig, för mig, dock inte av mig ;)

Ska börja skriva där aldeles strax tänkte jag, ska bara trolla in alla gamla inlägg härifrån dit - så hela mitt liv med Pyret finns samlat på samma ställe. Älskade lilla Pyret!

Jag är SÅ glad över min fina blogg. Så rörd att det sprudlar i kroppen och så otroligt tacksam för att mina bästa alltid gör mig glad och varm o kroppen. Att ens komma på tanken att göra det är mer än nog, och att genomföra det..

Så STORT tack till mina bästa Emma o Becca!!

ºA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0