Fredag

Vi firade att Emma&Danne kommit hem från Miami (jaja dom sörjde men iaf)

Direkt efter frukost och långpromenad/milos vila begav vi oss till dom. M&D kukkilurade i garaget/musikrummet/bastun och Emma, jag o Mille röjde inne.

Åt lunch innan vi åkte ner på stan för fika med Becca.

 
cappucino after eight + morotskaka ♥   smörgåsrås + vatten


Middagsshopping, chokladeriabesök och bolagetrunda innan vi åkte hem o Emma slängde ihop den supergoda middagen, samtidigt som jag sövde Milo.


När vi smält maten korkade vi upp en flaska mousserande rosé och åt goda chokladpraliner, gjorda här i Västerås. Så jäääkla goda!


även Emmas egengjorda hallon/vit choklad macarons mumsades


nomnomom



Eftersom Milo sov, vågade sig även Teddy fram för gooos, här ståendes på ryggstödet/hängandes på Emma

kärlek


När vi goffat klart blev det skiftbyte i bastun




Strax efter 1 började vi tacka för oss och begav oss hemmåt.
En heldag med dom allra bästa - SÅ välbehövligt! ♥


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

nämen vaaah vilken underbar dag! Och den obligatoriska morotskakan;) hihi



Nej men det behööver du inte. Tycker det är kul [men säg inte till nå, för jag orkar inte ta emot beställningar. haha] Du kan få bju på en öl på galan istället;) Hurru fn vad dåligt jag tycker det är att vi fortfarande inte fått inbjudan?! Det e ju sjukt snart ju.



Ja fast helgen som kommer sen går nog inte. mitt i flytten ju=/ Men i värsta fall får vi ju åka upp t finalen om de skulle åka ut. inte lika kul dock då man inte kan heja på samma sät, men men...



Ja men skicka över lite bilder, färger, idéer, typsnitt? och sånt på mailen så ska jag försöka klura ut nåt. men som sagt så kan jag nog inte hinna förän flytten e klar, men kan ju börja fundera:D dkram på er

2011-03-23 @ 18:58:27
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0