Milo reser sig

..mot ALLT. hela tiden!


en av alla gånger

Detta har även orsakat en megavurpa från sittande till stående till liggande på en nanosekund, jag hann inte ens blinka. Oljad blixt vare här!

Han har ju velat stå sen han va typ 2 månader, o försökt dra sig upp i våra händer sen dess, och sista veckorna har han varit mer ihärdig än tidigare o försökt resa sig mot det mesta. Nu lyckas han altså, men det är lite svårt att stå mot saker som rör sig - tex gåstolen..

undrar om han ska göra som mig och gå vid 9 månader.. vojnevojne!


Kommentarer
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

det går så fort man inte riktigt med alla gånger lilltjejen ställer sig upp hon med hon har inte ställt sig i sängen förut men idag så gjorde hon det tur att man stod där för vi har inte sänkt delen än men det får vi göra nu

2011-03-22 @ 08:31:34
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hahaha nååh. Haha.



ÄR inte det där en meandi-body???:):)



Du, tänkte på det. skulle ju kunna pilla lite med din design om du vill efter tt vi kommit i ordning efter flytten o så?:) Du får ge lite bilder, inspiration och sådär- sne kan jag föröka knåpa ihop nåt som du kanske vill använda?=)



Fan det var såhäääääääär [visar yttepytteglipa mellan pekfinger och tumme] att jag o syster åkte upp t sthlm i helgen för körlaget, men det blev inget då det saknades typ 7 pers för o fylla en fanbus:( så himla syynd.



Hur mår ni? Jag undrar om vi kanske ska "börja om" med brevet? haha på nåt sätt? jag ska verkligen försöka korta ner det så vi hinns liks;) V ill ju prata meera nu- inte länge kvar ju! KRAM

2011-03-22 @ 22:02:47
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0