Bokat nytt UL

Jag fick min vilja igenom (fast tror nog M vill tjuvkika lite på Pyret en gång till också ;) ) och har nu bokat ett till UL, fast i Sthlm denna gång - där dom berättar könet! =)
Nej könet spelar ingen som helst roll, jag vill mest bara veta för den praktiska biten, kunna köpa nått som är lite mindre könsneutralt, prata om ETT namn. Och det viktigaste själet - vi tror ju att det är en kille och jag är rädd för att det ska bli tokigt om det tittar ut en tjej efter x antal timmars arbete på förlossningen.

5e Maj 11.00 ska vi dit (ironiskt nog samma dag en av bästa kompisarna har BF) och bästaste Emma kör oss dit så vi slipper krångla med hundvakt, tåg o tbana.
Så passar vi på att svänga förbi mor å far när vi ändå är i Sthlm. Smidigt satan =)

ºA


Kommentarer
Postat av: Jenna

Kul med ett till UL :)

Jaaa ja är överlycklig, haha. Japp kommer bild ikväll eller imorn.

Allt försvann ju när den var på lagning så sitter och håller på och tankar ner alla program och blööö igen :P

2010-04-26 @ 15:13:36
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Åh men vad spännande att ni fått nytt UL:D Jag tror det liggen en liten pojk däri. hihi



Ni har ju också varit idag!:D Justja. vad kul:):) Jamenvisst är det typiskt att så fort man stängt dörren komemr man på hundra saker man skulle frågat om men glömt av. Jag skulle ju höra om profylaxen och simningen. men men. Måste ändå ringa henne ang en tid så.

Nästa tid om exakt en mnd; 26/5. Ser INTE fram emot det besöket=( bluuuuh. haha



Fick ni tider för föräldrarutbildning? Vi skulle få utskick.. det tror jag kan bli riktigt kul faktiskt.



Nej inget stick i fingret här inte... De tar i armvecket. En tub idag bara? Men så satt jag o vänta i typ en minut medan hon joxa i ngn maskin och sedan sa "oj då. 105" Vet du vad du har?



Ja var har du läst om hjärtslagsmyten? också hört om det men inte sett själv...



Lät ju himla lustigt det där med HP. Men man måste ju kunna överklaga om man får avslag?



[förlåt att jag hoppar så mkt. haha] Jo känns skitbra att bli tagen på allvar. Då e man i trygga händer liksom;)

2010-04-26 @ 15:16:37
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: towis

kul med ett till UL, ska också göra UL 5 maj men då för att se tillväxt o kolla om moderkakan flyttat sig..

2010-04-26 @ 21:19:33
URL: http://towis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0