Tillbaka till verkligheten

Nu när jag börjat jobba igen efter påsk"ledigt" (dvs flytten) så har jag även tillgång till internet - tjoho!
Sunkiga Tele2 håller som vanligt inte det dom lovar, så får se när vi får internet i nya lägenheten..

Flytten gick iaf superbra, och 3 rum är färdigrenoverade. Eller ja så gott som. Några golvlister ska spikas fast och ev nån fondvägg ska fixas senare. Men vitt, vitt, vitt får det vara sålänge =)

Sen ska även hall och kök målas så småningom.

Superskönt att bo i markplan!
Ska gå loss med kameran nåndag så ni får se!

Ska även ta igen lite som jag ligger efter med - vecka 22 o 23 tex. och självklart magbilder till det ;)


ºA


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Åh gärna bilder:D

2010-04-08 @ 10:57:44
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

skönt att det har gått bra med flytten :) har tänkt på er i massor min mob är helt knäpp så den har inte velat skicka sms

2010-04-08 @ 11:42:27
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0