Genetikens under

Jag har varit otroligt intresserad av genetik och speciellt guldhamsterns sedan jag skaffade min första år 2000. Har fött upp till o från sedan dess och mitt specialarbete i gymnasiet handlade om just deras genetik.

Därför blir jag så fascinerad när jag läser detta och skrattar lite inombords när han nämner just guldhamstern som exempel.
Samtidigt önskar jag inte att tvärtom händer mig. Jag vill att min bebis ska se ut som mig o M - dvs så vit att han nästan är genomskinlig ;)

Men häftigt är det!


ºA



Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

haha coolt! då kanske jag får en kinaunge trots allt... drömde ju om det. haha

2010-08-06 @ 16:13:30
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

HErreguud Ann; 5 dagar!? Det är ju helt galet. Fastän man går o väntar väntar så fattar man inte. Det är helt galet ju.



Naw vilken gullig karl du har:D Ja, men absolut! Om vi inte ses innan så måste vi absolut dricka massa öl ihop på festivalen:D



Åh jag gillade inte alls automat... Våran saabpärla var ju automat- men tyckte det var så trist o köra bil då. Man gjorde ju typ ingenting? haha.



ojojoj. Måste genast till systemet igen då. bacardi brukar ju aldrig slå fel. :) Men det var lite pinsamt o handla på bolaget ändå. Kändes som om alla tänkte- ska hon dricka det där? haha. Jag köpte faktiskten presentlåda också, bara för att det skulle se ut som om jag ska ge bort dem skäms haha. Köpte en liten jäger t karln med... Eftersom han inte gillar whisky fick det bli hans favvo. Inte för att det är i närheten lika lyxigt men. -Ska göra ett litet pappapaket o packa ner i bb-väskan. Blir jäger, en cigarr, ett kort, "världens bästa pappa"-godissask och förhoppningsvis en tröja / förkläde med "Pappa" på om jag hittar. hihi



Jag isolerar mig redan. VÄGRAR handla på ICA. i värsta fall kan jag ta mig t preem typ. Men de enda jag annars orkar träffa är mamma o kitte typ. Svärmor m familj tex får bannemig vänta t ungen komit nu. orkar verkligen inte vara trevlig. haha

-Har däremt inte börjat märka av "har den kommit än?"-samtal ännu. bara främlingar och bekanta som traggar... men har inte fått ngr samtal iaf. peppar peppar



Ja det där med "Välkommentillvärlden"-bild har vi också funderat mkt på. Skrev om det nyss också. Men det e skitsvår- samtidigt som man e stolt ochvill visa hela världen så känns det iaf för mig som om vi hellre tar det säkra före d osäkra.



Ja väldigt lustigt det där med colasuget? haha. Jag har heller aldrig varit särskilt förtjust i cola, men nu smakar det gudomligt! haha. Tur jag kan dricka med "gott" samvete iaf;)



Ja nu längtar man minsann... :) Men jag tror verkligen att alla veckor har sin orsak liksom. Det är tur att man gått så här länge- annars skulle jag aldrig nått "längtanstadiet". alls. haha



Mjaaa. vet inte men tror väggord e lite pilliga att ta bort faktiskt. Iaf om de fått sitta ett tag. men jag vet inte... bara satt upp. aldrig tagit ner. haha



/Novellskribenten Anouk



2010-08-06 @ 20:02:48
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0