Jag vet - jag har dålig karaktär...

img_0252 (MMS)

Jag vet - jag har dålig karaktär...


Kommentarer
Postat av: Almabeatrice

Nej nej nej GRAVID heter det ;)

2010-08-04 @ 20:12:08
Postat av: Jenna

Nej Anna, de finns ingenting som heter att man inte får äta godis när man går i dessa hemska sista veckor. Jag sitter just nu och trycker i mig lite kakor och cola... haha :D

Lär ju passa på nu medans man fortfarande kan skylla på att man är gravid iallafall

2010-08-04 @ 20:17:33
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

Det där såg ju inte alls gott ut ;) klart man ska unna sig lite sånt i bland :)

2010-08-04 @ 21:59:48
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se
Postat av: anouk - Gravid

Haha och där har vi colan;) Gd vad du blivit pigg på o uppdatera btw! :D gillas hååårt hinner ju knappt med o läsa inläggen;) hihi



Det är nog väldigt stor risk att jag kommer slit ut fixxen innan knoddas kommer. haha. vilken uppfinning säger jag bara;) ojoj



Coolt att bularna blev så bra:D [brukar dock vara svårt o låte bli dem i frysen då. haha... jag har ätit upp nästan hela kärleksmumsen!!! ] Går du efter vanligt recept från mjölpåsen eller?



Hahah ja dålig knodd som inte ville lyssna på er o komma ut igår=/ nåväl. jag e bergis på att vi får träffa h*n i helgen:D



Väldans snålt av svt ja... Men så brukar det vara. Vet inte om du såg 183 dagar när det gick? underbar serie. fanns på Play i typ 2 månader, sen försvann det för gott=( så mkt plats tycker man ju inte det borde ta i deras gigabas eller?



jadu. bb-väskan är tunnt packat än så länge. jag går omkring med en mental lista på vad som måste packas mer. måste bara tvätta [har missat två tider nu- suck].. det lär nog bli mer packning. men har en liten kylväska med godis och grejs i också. plus skötväskan. plus dataväskan- så ja:)



Haha tack:D Vår sänggavel hittade vi dock nere på fynd sist och den fick följa med hem för en tjuga. itter inte ens fast i sängen, utan bara ställd mot väggen. haha



ja! vill ha tvättmaskin ju. men frå verkligen inte plats nånstans. :(



Förstår inte varför jag e så törstig hela tiden? ingen som verkar känna igen sig i det heller... jag dricker verkligen heeela tiden. konstant en vattenflaska i handen.



Haha ja vi lär nog få måånga samtal fr vänner o släkt som ska låtsas ha ngt ärende, men eg bara vill kolla om man fött i farstun eller ej.



2010-08-04 @ 22:14:05
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0