Härlig dag!

Tog en liten nap på soffan efter So You Think You Can Dance och Vänner och vaknade av att Ozzy pussade sönder mig o ville knoooosa. Han la sig raklång PÅ mig o Pyret o njöt =)

   


Upp o hoppa o ut i det underbara vädret. Tog våran vanliga runda som nu med heffaklumpmage i värmen brukar ta 30 min istället för 20 som det gjorde i början när vi bodde här - magen va ju en del mindre i v20isch ;)
Men vet ni vad? Idag tog det bara 20 min!!!! :D

Vet inte om jag eller Ozzy är gladast haha. Sköööönt med en rask promenad!


ºA


Kommentarer
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

ååå värsta mysigt :) dom e ju för härliga dom små liven :) fan va nice att du gick den på 20 min :)bra jobbat

2010-07-19 @ 16:31:23
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se
Postat av: Nilla

Oj oj, nu är du snart i mål, ser jag...

Det var minsann ett tag sen jag kikade in här!

*spännande*

*/Kramen Nilla*

2010-07-23 @ 20:31:19
URL: http://blogg.phernilla.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0