Måndagens BM besök

I måndags var min ordinarie BM på semester så jag fick träffa samma som höll våran föräldragrupp. Och DAMN va jag ångrar att jag inte stannade kvar hos min första BM som skulle gå i pension så jag hade fått denna direkt.. Lätt att va efterklok ;)

Pyrets lilla huvud är fortfarande "ruckbart" men han har iaf huvudet neråt och most likely kommer han inte kunna vända sig. Skönt!

Hans lilla hjärta pickade på i 130 slag ungefär.
Mitt blodtryck 110/70 (togs denna gång efter magkollen)
SF 35 (tydligen mäter hon lite "tightare" än min ordinarie som hon uttryckte det själv)
Hade gått upp ½kg till - så 13.5kg plus. ska jag klara mitt mål på 15 tro? =)
Mitt järn som togs förra gången - 130.. sjunkit en del sen gången innan - men har fortfarande "oförskämt" bra värden. skönt även det!


ºA





Kommentarer
Postat av: elin

Jag har redan nästan gått upp ett kilo.....Tror det kan vara att jag köpte ett kilo godis förra måndagen och att jag har semester=inte rör mig lika mycket.



Hoppas jag....vill inte göra som mamma,gå upp 27 kilo :(

2010-08-03 @ 18:59:28
URL: http://xzenasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0