Värsta mardrömmen

Även detta stog på en av faktasidorna:


Det kan hända att du drömmer mycket och dina drömmar är ovanligt livliga.


Och träffande nog hade jag en av mitt livs värsta mardrömmar just inatt!

Drömde att min bästa Emma hade dött i en bilolycka och vi hade begravning för henne. Pyret låg fortfarande i magen o hade inte ens hunnit träffa sin bästa tant..
Niklas var där o sjöng men kyrkan såg inte alls ut som kyrkor brukar - vi satt mer som på en läktare.

Vaknade vid 5 av att jag inte kunde andas för jag grät så mkt o hulkade så jag höll på spy i sängen =(


Älskade Emma - du får inte lämna oss!! ♥


ºA



Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

USch fyy=(

2010-07-02 @ 21:48:05
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Emmasusanna

Ååååh bääästa!

jag ska inte lämna varken dig eller Pyret :)



Jag längtar ju som tusan efter den där lilla krabaten nu :)



Fast känns ju bra att veta att Niklas skulle sjunga på min begravning om jag dör före honom :)



KÄRLEK ♥



EM

2010-07-05 @ 00:24:06
URL: http://emmasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0