Dagens BM besök

Gick snabbare än nånsin. Va inne knappt 15 min haha.



Mitt blodtryck låg bra som vanligt (vet inte vad normal är??) 133/72
Viktuppgång sen inskrivning + 12kg  (humpf)
SF mått 32 (numera över normalkurvan - från att ha varit i botten - bli inte för stor nu Pyret..)
o det lilla lilla hjärtat slog i 137 slag i minuten

Frågade om urinprov - hon sa att dom tittar på blodtrycket, och utgår från det. Alla län har olika "basprogram" som dom går efter under graviditeter. Men om jag kände nått konstigt skulle jag säga till så skulle jag få lämna. Så ska nog göra det nästa gång när jag ändå ska upp till Lab o lämna blod.

Nu ska jag o stoppljuset gå o smörja in oss igen o gå ut o sätta oss i SKUGGAN ;)

ºA


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Fan vad lustigt? Det e ju inte som att det kostar dem ngr pengar? man kissar i en mugg, det sticker en liten papperslapp ner och tittar efter äggviteämnen. Inte så jävla komlpicerat eller dyrt. Ja kräv det nästa gång. Och säg att du vill att de gör en odling för GBS också.



jävla typer mummel

2010-06-28 @ 23:08:47
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0