Första föräldrautbildningen

Eller kan man ens kalla det utbildning när allt man gör är att diskutera i grupper?

Tror dock att kommande träffar skulle vara lite mer informationsrika ;)

Vi var inte lika stor grupp som jag trott (med tanke på att dom skulle slå ihop hela sommaren - men tydligen bara augusti o början av september??) men ganska skönt att slippa en skolklass-storlek liksom haha.

Vi ska inte få titta på förlossningsfilm som jag hade hoppats - va i princip bara jag som ville se den utav hela gruppen.. (hon frågade o många sa nej så då får ingen se..)
Jag har iof redan sett en sån i skolan (gick barn o fritid) men det va ju like evigheter sen! eller iaf 10år sen

Får se om det klickar med nån av tjejerna i gruppen, kändes som att en ev två kunde vara potentiella fika-kompisar.
tyvärr ingen mer än oss som bor på landet..




ºA


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

alltså lönlöst o diskutera innam an vet ngt? haha



Men ni ska ju aif ses ngr gånger. vi har bara en gång till. Men fan så mkt bättre än ingenting:D Ja vi har sannerligen många liknande datum du o jag. skulle inte förvåna mig om vi kläcker på samma dag ändå:P haha

2010-06-02 @ 13:17:36
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0