Gårdagens BM besök

Verkar nästan som jag är som gjord för att vara gravid? ;P

Järnet låg på 137 förra gången jag va där! Dvs en siffra högre än inskrivningen. Galet, men så bra. Blodsocker på 5. BM sa att jag har bannemig bättre värden än många icke gravida - tom bättre än henne. Sånt gillar vi att höra!

SF 29

Pyrets hjärtslag på 143
Blodtryck 132/76

Och totalt 10kg plus på vågen..


Så får försöka hålla igång så gott det går med promenader med Ozzy, o ska ta o testa yoga dvdn jag köpte i början av graviditeten - se om jag går av på mitten ;)

Sa redan tidigt i graviditeten att om jag håller mig till 15kg plus så är jag rätt nöjd. dvs 3kg mer än vad bara bebis o allt jox till honom väger..


ºA


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jäklar, det var inga dåliga värden =P Jag hade också bra, allt förutom järnvärdet.. Sen har vi den hjär viktuppgången... hahaha :P + 14 kilo sen inskrivning ungefär, känns helsjukt! Undrar var det har satt sig någonstans på kroppen för jag har svårt o se det =P

2010-06-15 @ 09:07:18
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Fan vad nice:D



Oh vad e det för yoga?

2010-06-15 @ 10:48:01
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0