Noll blogglust. typ.

Men slänger in en snabb uppdatering iaf:

Jag ska snart bege mig till BM. Bussen går 11.44 (tar ca 20 min) och jag har tid 13 - yeay!
tar väl typ 30 min (o sen en stund att ta sig ner på stan igen) o bussen hem går 14.45. HEJJA KOLLEKTIVTRAFIKEN! =(


Igår solade jag och HELLOOOO STOPPLJUS. :P stackars magen gör ooooont. Solskyddsfaktor? nej nej så smart va jag ju inte...


o imorn är det dags för veterinärbesöket.. längtar och bävar på samma gång. Som det ser ut nu blir det gonatt där, vilket gör så ont i mig! får tårar i ögonen o klump i halsen bara av tanken =(
Men försöker upprepa för mig själv att de är för hans skull...!


Har en gäng magbilder som är tänkt att komma upp här nångång sen, men just nu är det så mkt annat som är viktigare - plus att den där lusten att ens engagera sig i bloggen inte rikigt finns..

Kram på er!

ºA


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Oj e det kissen som ska få somna?=( usch sånt e så jobbigt.. Men som du säger så tyvärr nödvändigt om han inte har det bra=/



Nej det har inte gått så bra för mig i trafiken på sistonde. haha herregud vette tusan vad som hänt=/



Viktitgt o smörja dig när du e gravid speciellt... Annars kan fläckarna som man har överallt(?) stanna. Pigmenten eju lite lustiga nu.

2010-06-28 @ 11:28:11
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0