2010-02-01 @ 17:40:01

Inlägg från sängen

Nu inviger jag bloggandet från sängen haha.
Bli inte oroliga nu att nått är fel - allt är fint!

Dock är Ozzy groggy och hög på smärtstillande, så han sover här i sängen o då håller jag honom sällskap så jag har full koll på honom =)
Mammas älskade prins ♥
(Ozzy är då våran hund på snart 9 månader som blev av med kulorna idag)

Han va så duktig imorse när vi lämnade honom - trippade snällt med den roliga sköterskan och tittade inte ens efter oss. Däremot hade han då o då bjudit personalen och besökarna på en opera-serenad när han tyckte att det va tråkigt haha.
Blev glad när vi kom o hämtade honom, men blicken va inte riktigt Ozzy. Höll på somna sittandes i bilen och kunde inte lyfta på benet för att kissa utan att nästan ramla.
Så nu blir det nog en lugn kväll i sängen för våran del..
Har, som en äkta hönsmamma, tagit ut en veckas semester för att vara hemma med honom.

Ska tillbaka till veterinären imornbitti för en kontroll av såret och ev mer smärtstillande. Men vi fick även recept på tabletter att ge 2 ggr om dan.

När vi kom hem blev det full inspektion av katterna, som nog tyckte han luktade lite märkligt. Ozzy somnade på hallmattan medans dom gick runt o sniffade.

Ska se om jag har nån bra film på datorn, så kvällen går fort =)

ºA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0