2010-02-12 @ 14:53:14

Veckan som gått

Ja ni har väl märkt att uppdateringen varit sisådääär från min sida hela veckan..
Har helt enkelt inte prioriterat internet när jag väl kommit hem.

I måndags åkte jag hem till mor å far o snikade till mig middag och berättade för dom blivande kusinerna om bebisen i magen. 3åringen han ville se bebisen haha. Och 9åringen (som tjatat om kusiner i 2 år) blev nog lite chockad o började fjanta sig istället för att bli glad - får hoppas lyckan kommer nästa gång vi ses ;)
Sov kvar med Ozzy som hade superkul hela kvällen med brorsans vovve Grym. (Rottweiler/Boxer/Amstaff)


Ozzy o Grym i slutet av sommaren när vi va hundvakt en vecka


tis-tors jobb jobb jobb och trött trött trött.

Och idag är det Freeeeeedag!! :D


IGÅR berättade jag för kollergorna på jobbet, som tog det förvånansvärt bra! Den ena hade redan misstänkt det dessutom.
Och tidigare på dagen hoppade en från en annan avdelning på mig och va halvvägs fram på magen innan jag hann backa undan "nämeeeen är du med barn?!" frågade hon haha.
Svarade "jaaa" lite frågande o chockat.
Måste fota magen o se om det verkligen hänt SÅ mkt sista veckan?!

ºA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0