2010-02-14 @ 14:22:31

Award :D

Tack snälla Anouk för Awarden ♥  Blev otroligt varm i hjärtat och själen!


Så här går det till:

1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka personen du fått den av.
3. Berätta sju intressanta saker om dig själv.
4. Välj sju andra bloggar att ge den till.
5. Länka till deras bloggar.
6. Skicka dem en kommentar om att de fått en award

"Intressant" fakta om mig;)
  
1. Trots att jag är född och uppvuxen i en förort i Stockholm, tror ingen jag pratar med att jag kommer därifrån.
2. Jag träffade min älskade M på internet.
3. Jag kan inte vissla...
4. Men däremot busvissla ;)
5. Sen jag flyttade ihop med M har jag blivit mörkrädd.
6. Min största craving är morotskaka - redan innan jag blev gravid :P
7. Drack min första latte när jag flyttade hit till Västerås. 

Jag väljer dessa sex bloggar att skicka den vidare till:

Emma - En av mina allra närmaste vänner som alltid finns där när man behöver. Peppar och stöttar och längtar lika mkt som jag efter Pyret.

Becca - En av dom närmsta även hon. Min fikadrottning som alltid får en på bra humör =) 

Nettan - Min "fru" och även hon en av dom närmsta vännerna. Väntar barn inte alls långt efter oss - BABYBOOM! :D

Bobby - Min "lillebror" som jag haft så mkt kul med när vi växte upp. Saknar honom och önskar vi hann träffas oftare! Han blir pappa i Maj åt en liten flicka ♥

Jenna - En av "dom där" vännerna i Cyperspace som jag hittade via Anouk. Jenna är, liksom Anouk, princip lika långt gången som mig i graviditeten. En mysig tjej som man blir glad av!

Evelina - Vars blogg jag följt sen bröllopsplaneringen och sen även genom graviditeten och nu hennes vardag som mamma till sötaste Elion. Verkar vara en supergo tjej, underbar fru och en fantastisk mamma!


ºA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0