2010-02-23 @ 10:51:15

 

En utmaning


Antog Anouks utmaning eftersom det va mitt fel att hon utmanade oss ;)

Börjar med min första


Aldeles nygjord. Fyllde dock i den lite senare o gjorde den lite tjockare - men har inte fotat det ock orkar inte nu heller.

Hade velat ha just vågen-tecknet nånstans på kroppen i flera flera år, men flyttat runt stället lite då o då.
Och när 2 av mina kompisar skulle tatuera sig följde jag med för terapi (otroligt nålrädd) och tittade o tittade o sa att jag också blev sugen nu. Tatueraren sa "men jag har tid nu om du inte ska göra nått stort!" så då kunde jag ju inte fega ur liksom haha. Hade dessutom motivet på ett bokmärke i boken i min väska - så anledningarna att INTE göra den fanns inte.

Året efter åkte jag och en nära vän till Cypern för att sola o roa oss.
Och nog hade vi roligt allt! =)
En festkväll gick vi in på tatueringsstället vi blev rekomenderade av reseledarna och tittade ut en snygg bokstav C (för Cypern) och sifforna 06 (eftersom vi va där 2006)
Så fick tid våran sista kväll så vi skulle kunna sola o så fram till vi åkte hem (smart tatuerare! han hade även kort på när han tatuerat Peter Andre när han va som mest poppis med sina magrutor o slemmiga hår)

Även denna helt nygjord och inget mer foto finns ;)

Kan dock INTE rekomendera att tatuera sig bakis som ett djur, utsvulten och uttorkad (efter en hel natt tillbringad på toaletten, och hela dagen i sängen utan mat o knappt nå dricka) ont ont ont ;)

ºA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0