2010-03-02 @ 16:12:32

Skrivit på


Igår fick jag äntligen skriva på papprena för nya lägenheten. Åh vilken hemsk dag det var innan jag fick besked om jag skulle skriva eller inte..

10.15 ringde mäklaren mig för det var ett sällskap som var intresserade av den, och eftersom inga papper var skrivna fick dom såklart titta på den *morr*
MEN med dealen att om dom var intresserade var dom tvugna att lägga bud direkt, och det ville dom inte när det väl kom till kritan! Hade känts för pressat och påfluget och dom ville inte stressa fram ett beslut.
TJOHO sa jag ;)
18.20 ringde mäklaren upp igen med dom goda nyheterna o 40 min senare skrev jag på papprena- Gäller att smida medans järnet är varmt, right?

Så nu är det säkert iaf - lägenheten är våran :D

Då ska vi bara fixa till nuvarande lyan så den blir säljningsbar ;)

Nämde jag att det känns förjävla bra att slippa 3½ trappor from April?!

ºA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0