badanka


Efter middagen igår (som förövrigt var bland det godaste jag ätit!) kröp jag ner i mitt varma bad och njöt med levande ljus och mitt glas vin. Hällde i lite babyolja, tror dock jag överdoserade lite för när jag klev upp var hela jag kladdig HAHA.


Men skööööönt var det och kroppen var ju som redan insmord och fin. tror jag somnade direkt jag la huvudet på kudden =)


Även idag är lillskiten med på jobbet. Idag var även brorsans fina son på 3 år med. Vilken lycka! :D
Dags för mellis - kan inte bestämma mig för vilken yoghurt jag ska ta idag - dagens i-landsproblem!
(för dom som inte vet jobbar jag åt Arla och Scan och får därför varuprover lite då o då, denna gång blev det 15 olika smaker yoghurt!)

 

ºA


Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hejsan :)



Vilken fin blogg & grattis till

livet i magen :)



kram

2010-03-19 @ 14:01:00
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Visst ÄR det gott meg yoggi när man epå smällen? har aldrig smakat så gott:D Men måste vara iskall.

2010-03-19 @ 14:21:41
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: ida

Okej. Ja, himla tur. Jobbigt att behöva åka in till stan så fort man behöver lite mjölk liksom. Det är bara att hålla tummarna att ni hittar någon som kan ta över snabbt. Dubbla hyror är inte det roligaste.



Vilket lyx med en massa yoghurt, finns ju hur mycket smaker som helst att pröva på. Har du någon favorit?

Vin? Med alkohol? Hm..



Eller hur, vill bara att sommaren ska komma nu. Så skönt att våren äntligen är påväg. Bebis har känt så långt bort eftersom att vintern varit så lång. Men nu är det plus grader och snön smälter för varje dag som går.



Jag är beräknad till 16 juli :) Hinner nästan precis fylla 20 år innan bebisen kommer. När är du beräknad?

2010-03-19 @ 14:32:54
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Okej när har du BF ? :)



Yes vi frågade om kön när vi var på Ultraljud

& BM sa att det såg ut som en liten tös ;)

Ja asså jag har inget emot neutrala färger ;) hehe,

Jag tycker att brunt,vitt,svart,beige,gult m,m

passar både på pojkar & flickor ;)



Har ni kollat kön? :)



Kram

2010-03-19 @ 16:25:35
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

God kväll,

Snubblade in på din blogg via en annan blogg, och tur är väl det! Hit kommer jag åter, gillar ditt sätt att skriva.

All lycka med den stundande graviditeten. Jag saknar verkligen min gravid-mage...



Välkommen in till mig!

Kram från Camilla

♥ ♥ ♥

2010-03-20 @ 21:18:39
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0