Vardagslyx DELUXE


Direkt efter jobbet tog jag vägen förbi rasthagen så Ozzy fick busa av sig lite (han var med mig på jobbet igda - mys) , sen åkte vi o kastade lite skit på tippen (igen...)

Medans jag va i rasthagen gick M in o handlade middag o lite annat vi behövde.
Vad jag inte visste var att han köpte oxfilé, potatisgratäng, tzatisiki och avokado. MUMS!

Till det drack vi Persikovinet Becca köpte till helgen som blev över (TACK Becca - köper nytt ;) )
Ja självklart alkoholfritt!


Medans jag kollade runt lite på internet i väntan på att maten skulle bli klar tappade han även upp mitt badvatten ♥

Vardagslyx på sin högsta nivå!

ºA


Kommentarer
Postat av: almabeatrice

MYS!! ♥ drick på du ;P

2010-03-18 @ 21:53:12
URL: http://almabeatrice.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Åh vad härligt:D



Haha ja det får du nog göra. Tänk om du kommer dit o så har hon serverat ett så fint glas till dig:) Haha näää. Det måste hon ju berätta innan.



Jättefin lgnht ni har! Ser skitstor och fräsch ut? Gillade tapeten i hallen.



Va? haha E vi inte nära vänner? Haha jo hon e goo. Ska bli kul o se hur relationen förändras när det blir mommo ist. :P Och ska bli spännande o se hur man kommer överens med farmor och farfar. haha



Ja jag behövde verkligen sova igår. helt död

2010-03-19 @ 07:37:31
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0