30års fest

Och fredagen var veckans viktigaste födelsedag - Danne fyllde 30!
Grattis Danne!! :D


På lördagen bjöds det till stor fest med extremt god mat och även där många skratt.
Vädergudarna log åt oss hela dan och natten och vi landade hemma i sängen 3.30.
(men som vanligt lyckas aldrig jag o M fastna på bild tillsammans o se normala ut - hur f*n ska det bli på bröllopskorten? ;P)

Dyker väl upp nått kort från kvällen senare - våran kamera blev kvar i min cykelkorg i ösregnet på morronkvisten så har inte vågat sätta på den än - är bara så glad att den låg kvar!
Men fler hade kameror med sig så dom bilderna hoppas jag man får ta del av ;)



ºA


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Oj. inte så bra kanske=/ Fast jag brukar också vara duktig på sånt där. Hällt cider över ngr mobiler också. haha



Går ni i giftastankar?:D

2010-05-17 @ 10:45:56
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0