Föräldrakurs

Har ju glömt berätta att vi iaf får en föräldrakurs, till skillnad mot Anouk.. (tycker det är rent ut sagt förjävligt att dom ens FÅR göra så..)

3 tisdagar i rad med start 1 juni. (och en återträff i oktober)
Ska bli spännande att se vad mer för folk som hamnar i gruppen. Hoppas ha tur o träffa nån man klickar lite med som man iaf kan träffa då o då o gå barnvagnspromenader med.
Jag känner ju inte så många i stan eftersom jag bott i Stockholm hela livet fram tills för 2 år sen, o då ändå jobbat kvar i Sthlm.
O dom få jag känner här jobbar ju så håll tummarna ;)


ºA


Kommentarer
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

hehe nej den är inte fallfärdig :) den e riktigt nice :) bild kommer så fort vi orkar åka dit o hämta vagnen :)



Nej man ska inte förlora pengar för något sånt, men ibland kan man inte komma iväg iaf beror om man jobbar med en vikarie eller inte,

jo ja vet att dom lägger hur dom jobbar,



men som stoffe kan ju inte alltid åka så pass tidigt det är ju ingen annan som kan göra hans jobb åt, jag är jätte glad att man får gå på föräldrargrupp, men det börjar samtidigt en kurs om livslust och självkänsla samtidigt som jag är anmäld på,



Håller med det e förjävligt för dom som inte får gå på en föräldrar grupp ja själv tycker det är viktigt och att det är bra att det finns, synd bara att alla inte får ta del av en sån sak.

2010-05-21 @ 14:37:44
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

Ska hålla tummarna att det finns någon som du kan umgås med :) själv hade ja tänkt att åka o hälsa på dig nån gång när man e mammaledig :) så kan vi gå runt med våra barnvagnar och vara stolta över våra mirakel

2010-05-21 @ 14:39:32
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se
Postat av: carolina

vi fick också våran inbjudan idag, spännande!! :D tycker det är superdåligt för dom som inte får gå, kvinnor föder väl barn året om eller? :(

2010-05-22 @ 07:12:13
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jag är jätteless på våran bm! Hon har lagt föräldra gruppen 14-16 !?!? Bara för att hon inte vill jobba efter 4 eller någonting. Men ska då hela gruppens pappor och mammor med jobb ta ledigt och förlora pengar. Och gubben kan inte vara borta hur som heller, så då får jag gå på alla 4 gångerna själv. Så nej, blir inget för mig skulle jag tro. Känns ju bara dumt.

2010-05-22 @ 08:11:10
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0