Min älskade vagn!!

Äntligen mina vänner, har vi köpt Pyrets första vrålåk!

Jag har spanat på Kronans übersnygga vagnar sen mer än ett år tillbaka, altså innan vi ens började prata om att bli 3.
Så när vi provkört den o M sa ja till den blev lyckan total och färgdiskussionen började.

Hade bestämt oss för en ny, då priset är rätt ok och man får med allt man behöver.
Titta titta titta på deras hemsida o drömde mig bort, men eftersom det stog en veckas leveranstid tyckte vi att vi kunde vänta till slutet av Maj iaf, så den slipper stå o skräpa så länge (garantin börjar ju direkt man får hem den dessutom)
MEN så för 2 veckor ändrades det till leverans SEPTEMBER!!
Jag fick panik (återigen...) och blev förkrossad.
Mailade deras kundtjänst o fick till svar att det är sånt otroligt tryck på deras vagnar nu och deras lager står tomma, så dom beräknar att få in nya i slutet av September..

Men så kom vi på att okejdå vi kan köpa en 09a begagnad, den är ju trots allt inte använd SÅ mkt..
Så då började jakten efter en begagnad i närheten.
Kontaktade en tjej som hade en grå till salu till ett sjysst pris och bestämde träff några dargar senare, men dan efter mailade hon att hon hade sålt vagnen till en annan. Panik igen..

MEN så dök det upp en svart, med alla tillbehör, i Eskilstuna!
Ringde direkt och åkte dit och nu står den i tryggt förvar i vårat förråd ♥



Den ser knappt använd ut - trots att det är en 08a. (hehe precis som mig :P)

Så nu kan jag andas ut! :D


ºA


Kommentarer
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

Den var riktigt snygg den vagnen vad fick ni ge för den? skönt att äntligen få en sån sak klart :)

2010-05-23 @ 18:35:14
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se
Postat av: anouk - Gravid

Aaaw vad skönt. och vad fin:D Tycker också de är snygga

2010-05-23 @ 21:00:56
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0