Tvåsiffrigt!

Såg precis att det idag är nere på 99 days to go! :O
No more 3 siffrigt mao, herreminJE va tiden har gått snabbt! (fast den kommer väl gå låååååångsamt dom sista veckorna haha)

Imorn får vi tjuvkika lite på älskade Pyret igen, känns faktiskt lite pirrigt måste jag erkänna. Fortfarande spelar könet ingen som helst roll, utan det är bara själva grejen att vi ska få se miraklet och få veta vem det är.
Sen har man väl lite oro i bakhuvet att nått inte ska stämma liksom..
Men lever - det känner jag ju att h*n gör ♥

Så tänkte - vi kan ju köra gissningslek;
Vilket kön tror du Pyret har?
Tror du vi blir "flyttade" till en annan dag? Isf vilken?
(frågade barnmorskan sist, och oavsett vad dom säger imorn så är det RUL datumet man går efter - det är ju dessutom det som står på moderskapsintyget som är inskickat till Försäkringskassan (skickade föresten även in min havandeskapspenningansökan idag..)

Kommer inte uppdatera fören imornkväll - vi stannar kvar i Stockholm o fikar med mamma o pappa innan vi åker hem =)

Bästaste Emma agerar chaufför, vilket är oerhört tacksamt!
Ska bli rätt mysigt med en dag i mina gamla kvarter, o få visa henne vart jag har vuxit upp o sådär =)
Ja altså självklart mys att M är med också - men han har ju som redan sett vart jag bott hela livet - så ingen nyhet för honom direkt ;)


º
A



Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

ojojoj vad spänannde:D:D Jag tror det ligger en liten pöjk och gror hos er:)



Vad fick ni betala för detta ul:et? Jag börjar också bli sugen faktiskt=/

2010-05-05 @ 09:46:06
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tror också på pojk :)

2010-05-05 @ 10:36:54
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ååå spännande! Jag tror ni väntar flicka jag! :)

2010-05-05 @ 13:22:48
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

:) vad mysigt vill med göra sånt :) ja vet vad det e för kön hihi :)

2010-05-05 @ 21:14:33
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0