Decubal

Kom med i en perfekt Buzzador-kampanj för Decubal - deras slogan är "Farväl till torr hud!"

I kampanjen ingår; Hand Cream, Lips&Dry Spots Balm och Face Vital.





Produkterna säljs på lite olika apotek beroende på produkt och är inte fasligt dyra.


Mitt ansikte är kräset o gillade inte ansiktskrämen - för klen för mig..
handkrämen är rätt tunn den med men går snabbt in i huden - perfekt efter ett blöjbyte! =)
läppsalvan däremot - kärlek! Återfuktar och gör (mina) läpparna mjuka o smidiga.

Vill du också bli medlem i Buzzador o få chans att testa produkter/tjänster och dela med dig till dina vänner?
Klicka här och uppge "uffelina" som referens så blir jag glad ;)

•A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0