Lill-Lördag

Idag är det Onsdag/Lill-Lördag!


..eller vad säger du D? ;)
(tidigare idag på morronpromenaden med smågrabbarna - Milo, Ozzy o Uffe, har alltid med mig hela ligan)


Milo o jag har varit på andra gången av fem på babymassagen (kan berätta mer om det i ett eget inlägg nån dag)och nu nappar han i vagnen -hallelujah!- och jag har precis fått i mig lite lunch.

Ska passa på att slösurfa lite när jag väl har tid, borde väl sova jag med men vet ju att han kommer vakna direkt jag lägger huvet på kudden, lagen om jävlighet ni vet ;)


ºA

 


Kommentarer
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

Finaste frugan :) jätte bra bild på dig :)

babymassage vad mysigt tror inte vi har något sånt här i linde. Sover han fortfarande inte så mkt om nättern?

2010-11-03 @ 17:04:37
URL: http://Smoothie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0