Pimp my Ride - Baby Edition

Inte bara bilen ska fixas inför våren - Milos vrålåk måste ju också ses över!

Kronan fick nerslag på 3 saker när konsumentverket granskade deras vagnar;
att handboken var för "dålig" - så den är uppdaterad,
att det fanns en klämrisk i suffletten på sittdelen - vi fick nya fästen så suffletten inte kan fällas ihop helt (vilket ur användar synpynkt inte är helt bra..)
att gummeringen på däcken inte var tillräckligt räfflade - så vi fick nytt gummi till alla däck.

Jag passade även på att beställa ny slang till det däcket där det inte var original - dvs att våran pump inte passade.
Köpte en extra också - bra att ha ;)
Dom har även en handtagsväska som jag slog till på - jag bor ju i jeansleggins som inte har fickor...
Och även en ny reflex fick flytta hit.

Pumpade däck and were good to go!




Nya gummit ser mer ut som ett cykeldäck än dom andra som hade som mönstrade skåror.


Reflexen påminner en del om Eliode Details kronan

Bytte till sittdelen för 2½ vecka sen och nu börjar jag tycka att den också är fin


Kopphållare och handtagsväska - MIN del av vagnen!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

naaajs vad roligt jag har tänkkt göra ett nästan likadant inlägg. haha

2011-04-14 @ 10:00:06
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0